dijous, 1 de març del 2018



Hola hui vam a presentar a una persona molt important que va fer
 història, Walt Disney (W.D.) el creador de Disney la companyia que
 va fer Mickey Mouse el nostre ratolí preferit i molts més
personatges.

(E.) Hola senyor Disney. Com estàs?
(W.D.) Jo estic molt be.

(E.) Si ens permets, anem a fer-li unes preguntes.
(W.D.) Està be.

 (E.) Quan vas nàixer?
(W.D.) Vaig nàixer a Chicago el 5 de desembre de 1901.

(E.) Com va ser la teua infància?
(W.D.) Vaig tindre una infància habitual del fill d'un llaurador.

(E.) Que ens pots dir de la teua família?
(W.D.) Mon pare, Elias Disney , Estats Units des de Canadà i s'havia instal·lat a Chicago poc després del matrimoni amb la meua mare Flora Call sent el quart dels cinc fills del matrimoni. En 1906 la meua família i jo ens traslladem a una granja en les proximitats de Marceline, Missouri per a fugir de la criminalitat a Chicago. Des d'ací , eixos van ser els anys més feliços de la meua vida.
(E.) Quina va ser la seua primera creació?
(W.D.) Tot va començar amb la creació de “Oswald el conill afortunat”, un any després vaig perdre els drets sobre el personatge, però  no em vaig detenir i vaig fer un altre personatge.

(E.)  Quin va ser el any de la creació de Mickey Mouse?
(W.D) El 18 de novembre de 1928. Al este novembre de  2.018  complirà 90 anys.

(E.) Quals han sigut les sèries de Mickey Mouse?
(W.D)”La casa de Mickey Mouse”; un curtmetratge; “ Mickey y los superpilotos”…

(E.)Quins són els personatges i les persones que les donen vida?
(W.)Mickey - Wayne Allwine y Bret IwanMinnie - Russi Taylor.
         Donald - Tony Anselmo.
         Daisy, Chip, Pajarito Rojo, Señora Claus y Mamá Pajarita - Tress MacNeille.
        Goofy, Pluto - Bill Farmer.
        Profesor Ludwig Von Pato  - Corey Burton.
        Toodles - Rob Paulsen.
        Clarabella - April Winchell.


Ací finalitzem es aquesta entrevista, esperem que us haja agradat , comenteu-la , enviant els vostres comentaris.


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Seguidors

Visites

Popular Post

Seguidors

- Copyright © Tot[e]s a una -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -